Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

Καλή Σαρακοστή!





11 σχόλια:

  1. Καλή Σαρακοστή και σε σένα.
    Ωραίοι οι χαρταετοί, δικοί σας;
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους έφτιαχνε όλα τα χρόνια ο μπαμπάς μου... τωρα τους έχουμε κρεμασμένους σε τοίχους, σαν κάδρα, στους κοινοχρηστους χώρους του σπιτιού... και ήρθε η μέρα να ξαναπετάξουν!
      Φιλάκια πολλά Άννα μας! :)

      Διαγραφή
  2. Αχ τί όμορφοι! Τί καλά που θα ξαναπεταξαν!! Καλή Σαρακοστή, Λυγερη μου!! (Πρώτη φορά αξιώθηκα φέτος να πετάξω -όσο γινότανε με τον ελάχιστο αερα- αετό!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Όλγα μου! :)
    Κι εδώ δε φυσούσε πολύ αλλά κάτι κάναμε!
    Φιλήματα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Σαρακοστή και του χρόνου με υγεία Λυγερή μου! Καλό βράδυ φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυγερή μου,
    Καλή Σαρακοστή καλή μου φίλη. Να είσαι καλά. Χαίρομαι που είσαι εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Σαρακοστή σε σένα και την οικογένειά σου Λυγερή μου!
    Φαντάζομαι πως πέρασες υπέροχα με τα μικρά σου.
    Στη δουλειά όλα καλά;
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου να είστε καλά ΅!!!
    φιλήματα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη Σαρακοστη Να εισαστε ολοι καλα 🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή