Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Blogo_παίχνιδο... Βραβείο!; :)

Χμμμ... αυτή η πλατφόρμα κρύβει πολλές εκπλήξεις...!
Στον Παθ παίζαμε Blogo_παίχνιδα θέτοντας κανόνες και ορίζοντας έναν αριθμό ιστολόγων που θα το συνεχίσουν και ο κύκλος άνοιγε!
Τώρα πια θαμώνας του blogspot, ανακάλυψα μέσω μηνύματος ότι συμμετέχω σε... βραβείο;!;!;
Το μήνυμα μου έστειλε η Marypertax
και την ευχαριστώ πολύ γι΄ αυτό και... και... και... καινούργια εδώ... και... χμμμ... και πρέπει να ακολουθήσω πιστά τις οδηγίες ελπίζοντας να το κάνω σωστά, έχοντας στο πλάι μου την τύχη του πρωτάρη... Έχουμε και λέμε Mary σε ψιλοαντιγράφω:

Κανόνες... αγγλιστί, παρακαλώ μη χαθούμε στη μετάφραση:

If you are nominated, you’ve been awarded the Versatile Blogger award.
  •  Thank the person who gave you this award. That’s common courtesy.
  •  Include a link to their blog. That’s also common courtesy — if you can figure out how to do it.
  •  Next, select 15 blogs/bloggers that you’ve recently discovered or follow regularly. ( I would add, pick blogs or bloggers that are excellent!)
  •  Nominate those 15 bloggers for the Versatile Blogger Award — you might include a link to this site.
  •  Finally, tell the person who nominated you 7 things about yourself.
Και στη συνέχεια  θα πρέπει να αναφέρω 7 πράγματα (χούγια θα πω) για τον εαυτό μου.
Έχουμε και λέμε Marypertax με τον κίνδυνο να μην ξαναπεράσεις από δω:

1. Κόρες = Λατρεία!

2. Η αφεντιά μου όταν θυμώνει...
3. Όταν "πονάω" ...











4. Και όταν λέω κάτι πανέξυπνο φυσικά!












5. Μασάω μία όταν αγχώνομαι...



 6. Χούι δεν το συζητώ...






7. Και όταν κάνω την αυτοκριτική μου...










Και για να είμαι συνεπής στους κανόνες πρέπει να προτείνω άλλα 15 ιστολόγια και λέω να το κάνω με αλφαβητική σειρα για το...


1. ατενίζοντας...    της Άννας

2. ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ   της Κυριακής

3. Γλυκιά Ζωή...   της Μαρίας- Έλενας

4. ΗΔΥΠΟΤΟΝ   του Γιάννη

5. Η Ζωή μου σε Επτά Νότες   της Βιργινίας

6. Κώστας   του Κώστα

7. Ο κρυφός μου εαυτός   της Θεοπούλας



10. Φεύγουμε;   της Μαρίας

11. Φιρίκι   της 'Ολγας

12. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ   από το Δελφινάκι

13. Craftartista   της Mia

14. Fairelena's blog   της ΝεραϊδΈλενας

15. GLOWWORM   της Ολυμπίας

Και μάλλον πρέπει να σας ενημερώσω... σας ευχαριστώ & καλή συνέχεια σε όποιον το επιθυμεί! :)


42 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα τι ωραία Λυγερή μου!! Μπήκες στο πνεύμα γρήγορα βλέπω. Σ'ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες Θα αργήσω να ανταποκριθώ δεν πειράζει έτσι; Γιατί ήδη έκανα ανάρτηση χθες και θέλω να μείνει λίγες μέρες
    Πολύ μου άρεσαν τα χούγια σου
    πάρα πολύ μου άρεσε ο τρόπος παρουσίασης
    Μπράβο σου να σαι καλά
    Και σε άλλα παιχνίδια έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!! Χαίρομαι που σου άρεσε, Άννα! :)
      Το χρειαζόμουν η αλήθεια είναι!
      Όποτε κ εφόσον θες βρε!
      Σσσσ... (τα χούγια μου από κοντά δεν είναι τόσο τρελιάρικα... σσσσ...).
      Φιλήματα!!!

      Διαγραφή
  2. Αααααα έτσι έπρεπε να κάνω και εγώ? ουίιιιιιιι τι βλακεία έκανα? συχωρέστε την αμάθεια μου βρε κορίτσια . Πρέπει να προσαρμοστώ γμτ , χαχαχαχα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααα, έτσι να κάνεις κι εσύ! :)
      Με νεραϊδόσκονη πασπαλισμένη βεβαίως, βεβαίως!

      Διαγραφή
  3. Μιλάμε για ταχύτητα! Αυτό κι αν είναι ανταπόκριση! Νομίζω από όλα πως θα αποφύγω να σε θυμώσω γιατί θα χρειαστώ την strimocol κι εγώ! χαχα Και στα χούγια ταιριάζουμε ε; Και ψιθυριστά στο λέω ... και πολλοί άλλοι εδώ μέσααααα... Και κάτι άλλο ... μη πονάς η γραμμή η κόκκινη χαλάει την γραμμή των ''μήλων''! Πολλά φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι, έτσι...
      Ο δόλοφόνος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος...
      Τη χρειαζόμουν τη σπρωξιά σου, να ξέρεις!
      Τσίχλες έχω πολλά πακέτα καβάτζα, για τα δύσκολα, χαχαχαχαχα!!!
      Κόκκινες γραμμές παντού, παρόλαυτά...
      Τέσπα, να περνάς όμορφα και σ΄ ευχαριστώ για τον ξεσηκωμό!!!

      Διαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου
    ενδιαφέροντα αυτά που μάθαμε αυτά για σένα [είναι ευκαιρία αυτά τα παιχνίδια/βραβεία να "γνωριζόμαστε" οι μπλογκογείτονες]
    ευχαριστώ που μέσα στους 15 , έβαλες και το μπλογκοσπιτάκι μου
    πριν λίγες μέρες το γνώρισες , σ ευχαριστώ πολύ
    όπως αναφέρει και η Αννα
    δε θα κάμω αμέσως ανάρτηση , γιατί μόλις χτες έβαλα αυτήν με τα έθιμα και πάντα τις αφήνω λίγες μέρες να μπορέσουν να τις δούν
    και πάλι ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σ΄ευχαριστώ ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ! :)
      Ναι, είναι ένας ωραία προσεγγίσιμος τρόπος να πούμε διάφορα...!
      Η ανάρτησή σου για την Μ. Εβδομάδα είναι υπέροχη!
      Θα κάνεις αν, όπως και όταν το θες εσύ!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Πω πω, Λυγερή μου, ευχαριστώ πολύ!!!!!!! Με τιμάς, φίλη μου. Είναι το δεύτερο βραβείο που παίρνω και είμαι ενθουσιασμένη!!!! Το πρώτο μου το έστειλε η Μαίρη (Marypertax)!!! Ουάου!!!!! Πολλά πολλά φιλιά, φίλη μου. Στην ανάρτηση που θα κάνω στο μπλογκοσπιτάκι μου θα σας αναφέρω και τις δύο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω, χάρηκα που χάρηκες Mia μας! :)
      Κάναμε κι εμείς παιχνίδια στο Pathfinder αλλά όχι βραβεία...
      Σε ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  6. Το βραβείο παει σε εμένα που σου παραχορω τον υπολογιστή μου και γραφεις αυτά τα υπέροχα πράγματα.;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραχωρώ ήθελα να γράψω

      Διαγραφή
    2. Γεια σου αιτία και αφορμή της δημιουργίας του blog και κόλλημα επίσης! :)
      Ε... δικαιούμαι κι εγώ καμιά παραχώρηση που και που και καμιά ατασθαλία, έτσι;
      Σ΄αγαπώ!
      And the Oscar goes to... filaki! :)

      Διαγραφή
  7. !!!!!!!!!!!!!!!!
    Νάτα τα όμορφα....!!!
    Λοιπόν η Λυγερή μας είναι η πρώτη φίλη από τους Paths που μπαίνει στο πνεύμα των δρώμενων στην ενοποιημένη γειτονιά.
    Το πόσο χαίρομαι δεν περιγράφεται. Ειλικρινά από καρδιάς.
    Έριξα και το γέλιο μου με τον όμορφο τρόπο που παρουσίασες πράγματα για σένα Λυγερή μου.
    Επίσης ευχαριστώ που με περιέλαβες στον κατάλογο, χαρά μου.
    Τώρα να πως το εξής βρε παιδιά.
    Ο Αριθμός των 15 μπλογκ που πρέπει να προτείνουμε είναι πάρα πολύ μεγάλος. Ήδη έχει κορεσθεί το μέγεθος των άμεσα γνωστών. Θα έχουμε επαναλήψεις.
    Πρέπει να το σκεφτούμε.
    Πολλά φιλιά και πάλι είμαι πολύ χαρούμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!!!!!!!!
      :)
      Εμ, το περίμενα; Δεν το περίμενα...
      Το χάρηκα κι εγώ πολύ!
      Έχεις δίκιο για τον αριθμό των προτεινόμενων blog αλλά ως "παλιά καραβάνα" εδώ θα προσαρμόσεις δεδομένα!
      Ακολούθησα πιστά μιας και δεν ήξερα τους ελιγμούς, όπως πχ εάν θα μπορούσα να προτείνω blog από άλλες πλατφόρμες. Όπως και να ΄χει καλά πήγε.
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  8. ααααα! αυτό το παιχνίδι παίζει χρόνια στους μπλογκερς Είχε έρθει και στο χωρίο μας και το είχαμε παίξει στην παλιά μας γειτονιά
    ναι αυτά είναι τα χαρακτηριστικά μιας αυθεντικής λιονταρίνας χαχαχαχα
    τέλεια :)
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχα παίξει σε πολλά, αλλά τα θυμάμαι...
      Βασικά νομίζω τα παιχνίδια τότε στον Παθ δεν ήταν με βραβεία...
      Όπως και να ΄χει στην αρχή με σάστισε και μετά το απόλαυσα!
      Ξέρεις τώρα κυνηγητό, παπαράτσι, κλπ. Σε ΞΘ λιονταρίνα απευθύνομαι γνωρίζει από πρώτο χέρι!
      Χούγια μπόλικα...
      Φιλί!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα γνωρίζω... είδες πως άξιζε τον κόπο και δέχτηκες να κόψεις το νήμα ..χαχα
      ...και όμως είμαστε τοσο μα τόσο απλές ...και απέριττες ...
      Καλημέρα εκεί :)

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα Λυγερή μου με το χιούμορ σου με παρέσυρες, με ξεσήκωσες θα πω καλύτερα :) Τελικά ωραία είναι αυτά τα παιχνίδια! Μόνο που θέλουν κι αυτά το χρόνο τους.
    Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Ανταποκρίθηκα άμεσα έτσι;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε Μαρία! :)
      Στην αρχή τα ψιλόχασα αλλά μια κουβέντα με την άλλη, μια εικόνα με την άλλη μου βγήκε αυθόρμητα... χωρίς αλλαγές ή διορθώσεις... Καλό ήταν μ άρεσε!
      Θα ΄χει και όμορφιά και πλάκα να συνεχιστεί...
      Είσαι γρήγορο πιστόλι, λέμε!!!
      Φιλήματα πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλώς σε βρίσκω, Λυγερή μου. Και ποια πιο όμορφη γνωριμία, όταν αρχίζω ήδη να σε μαθαίνω, από την πρώτη κιόλας επίσκεψη. Ομολογώ πως, ο τρόπος που συνδύασες τις εικόνες, ήταν πανέξυπνος. Εκεί με το συγχυσμένο συννεφάκι, φοβήθηκα λίγο, αλλά το ξεπέρασα γρήγορα, καθώς δεν είμαι διόλου εκνευριστική (χαχαχα), άρα δεν έχω τίποτα να φοβηθώ. Σε φιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες, Lysippe! :)
      Ψάξε ψάξε καινούρια εδώ... παλιά αλλού... έφτασα στο blog σου!
      Είδες, είδες; Είμαι σκιαχτική (πίσω από το πληκτρολόγιο) χαχαχαχα!!!!
      Φιλιά να περνάς όμορφα και σ΄ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  11. Αυτά είναι Κυρίες μου και Κύριοι.....!!!!
    Γελάνε και τα μουστάκια που ....δεν έχω με το κλίμα παρακίνησης και ενθουσιασού Λυγερή μου.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη! :)
      Όντως εισπράττω κι εγώ μια ωραία ατμόσφαιρα!
      Είναι που υπάρχει καλή διαθεση και αποδοχή.

      Διαγραφή
  12. Αυτα τα εξυπνα μπλοκοπαιχνιδακια ειναι πολύ ωραια Λυγερη μου..παλια τα παιζαμε και σ αυτην την γειτονια..χα.χα.. και σε χαιρομαι γιατι εχεις χιουμορ και μου αρεσουν οι ανθρωποι που το έχουν και το βγαζουν προς τα εξω..!!!
    Εγω κατα τα φαινόμενα θα ειμαι το κοινο που θα χειροκροτώ όλους εσας τους διασημους...οπως εγραψα και στης Μαιρης.. διοτι αγαπη μου αγγλιστί γιοκ..και η ηλικια μου.. που να περπατω σε κοκκινα χαλια..τωρα να πατησω καμια τουαλετα ..απα..πα πα.. αυτο το αφήνω στους νεότερους πια...!!χι.χι..φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπαααα, Ρούλα! :)
      Τα αγγλικά ΔΕΝ χρειάστηκαν καθόλου... τα κοτσάραμε για να τα κοτσάρουμε... τα προσπερνάς και συνεχίζεις ακάθεκτη!
      Κι αν προσεξεις στην ουσία όλες οι εγγραφές είναι ίδιες... οι ίδιες πληροφορίες...
      Βάλε τουαλέτα... σε περιμένω με λινκ για φωτογράφηση!
      Να περνάς όμορφα και πάω να... προσπαθήσω να σε βρω...!

      Διαγραφή
  13. Μπαίνω με το δεξί κι έρχομαι με το χαμόγελο στα χείλη, να σε συγχαρώ για το βραβείο σου και να σου πω πόσο χαίρομαι που κατευθείαν έμαθα κάποια πράγματα για εσένα.
    Πολύ ευφάνταστη παρουσίαση και ταυτίστηκα με τον τρόπο που θυμώνεις. Εγώ μοιάζω λίγο περισσότερο σε τυφώνα βέβαια αλλά οκ!
    Καλό απόγευμα! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Μαρίνα! :)
      Κλικ... κλικ... κλικ... έφτασα και στο ιστολόγιό σου.
      Χαχαχαχα! Αυτός ο άτιμος ο θυμός...Είναι να μην έρθει... τέσπα!
      Καλό απόγευμα και σ΄ εσένα!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Με ωραίο τρόπο μας αποκάλυψες τα "χούγια" σου!
    Καλή συνέχεια!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Memaria και καλώς όρισες! :)
      Σ΄ευχαριστώ που πέρασες και για τα ευγενικά σου λόγια, καλή συνέχεια και σ΄ εσένα!

      Διαγραφή
  15. Δες εδώ
    https://purple-delfinaki-sunset.blogspot.com.cy/2018/04/the-versatile-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ουάου! Αφού ευχηθώ χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία, θα σου πω ότι, επειδή με έχω "εκθέσει" πολλάκις κατά το παρελθόν μέσα από πολλά διαδικτυακά μπλογκοπαίχνιδα, είπα νισάφι πια, δεν με..εκθέτω άλλο!
    Κάθε φορά όμως νιώθω την ίδια τιμή και χαρά, επειδή κάποια/ος φίλη/ος blogger με επιλέγει τιμώντας με, με ένα βραβειάκι! Πραγματικά, εύχομαι πεδίο λαμπρό στο νέο σου χώρο και φυσικά καλορίζικος! Πολλά φιλιά και καλή -και δυναμική!- συνέχεια! Την καλημέρα μου και καλό σ/κ Λυγερή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Mia Petra! :)
      Χρόνια πολλά για τις ημέρες!
      Όπως και να ΄χει το βραβείο είναι κατάδικό σου!!!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΛΥΓΕΡΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΓΓΛΙΚΆ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είναι ένα παιχνίδι όπως οταν παιζαμε στον Παθ, μόνο που εδώ δίνουν κ βραβεία. Το βραβείο όπως και να χει είναι δικό σου αφου πρότεινα κ το μπλογκ σου. Μπορείς να το παρεις το εικονίδιο και να το βαλεις στο μπλογκ σου.
      Τωρα αν θες να παιξεις τα αγγλικα δε χρειαζονται καθολου μην τα αντιγραψεις καν.
      Το μόνο που χρειαζεται είναι να πεις ποιος σου εδωσε το βραβειο, να αναφερεις 7 πραγματα για εσενα ως πληροφορίες και τέλος να προτεινεις μπλογκ που θα ήθελες να το δώσεις. Αυτα, φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. Καλημερα Λυγερη μου και απο μενα!!!
    Καταρχας να χαιρεσαι τι κορες σου και να εχουν καθε ευτυχια και επιτυχια στην ζωη τους!!!
    Ειναι ομορφο και χρησιμο αυτο που γινεται καθως αρχιζουμε να νιωθουμε πιο οικεια γνωριζοντας πραγματα ο ενας για τον αλλον!!!
    Ξεκαρδιστικα με την εικονα που διαλεξες οταν θυμωνεις και την strimocol :)
    Καλη συνεχεια σου ευχομαι Λυγερη μου και πολλα φιλια στην ομορφη Καλαματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κι από εδώ το... Νότο Τάκη! :)
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές... λατρεία οι κόρες ξέρεις εσύ!
      Είναι ωραία τα παιχνίδια σε συνδυασμό με καλή διάθεση αλλάζουν θετικά το τοπίο.
      Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

      Διαγραφή
  19. Σ' ευχαριστώ για το βραβείο.
    Θα κανω σύντομα ανάρτηση.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σου Λυγερή!!!
    Καλωσόρισες στη γειτονιά μας!!!
    Ωραία παρουσίασες τον εαυτό σου!!!!
    Έχουν πλάκα τα εικονίδια και δεν χρειάζεται να γράψεις και πολλά!!!!
    Είπα να ανταποκριθώ κι εγώ μιας και το παρέλαβα πριν λίγες μέρες, αλλά άργησα αρκετά.
    Ελπίζω να περάσεις να γνωρίσεις κι εμένα!
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρένα, καλώς σας βρήκα! :)
      Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... θα έρθω να σε βρω!
      Καλή συνέχεια και σ΄ εσένα!

      Διαγραφή