Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Ανάρτηση express για... "ιχνηλάτες"...!

 
Τις τελευταίες μέρες πριν απενεργοποιηθεί το Pathfinder ο Γιάννης Τζίτζικας (ο οποίος εξηγούσε αναλυτικά πως και τι) με το eldorado του τώρα πια, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια με τις γνώσεις του και μέσω των αναρτήσεών του (που τώρα πια δεν μπορώ να βάλω με link...) μας έδωσε οδηγίες πώς να "κρατήσουμε τα ιστολόγιά μας".

Ένα από αυτά που μας είπε ήταν να μπούμε στην εξής διεύθυνση Wayback Machine το οποίο είναι ένα site όπου έχει αποθηκευμένα ιστολόγια... γενικώς... 
Κι επειδή δεν ξέρω αν είχαμε δει όλοι την ανάρτησή του, τότε εκεί, απλά το αναφέρω.

Μπείτε στο site εφόσον το επιθυμείτε και στο κουτάκι που αναλογεί πληκτρολογήστε το URL του blog σας στον Pathfinder και το πιθανότερο είναι να το έχετε ολοζώντανο μπροστά σας ανά πάσα ώρα.

Πληροφοριακά και ως παράδειγμα το δικό μου υπάρχει ολόκληρο και εν μέρει λειτουργήσιμο (ετικέτες, σχόλια, κλπ)... Το θέμα είναι ότι υπάρχει και μπορώ να το βλέπω απλά σαν τον παλιό καλό καιρό. Και μάλιστα το έχω τοποθετήσει με link επάνω αριστερά με φώτο και τίτλο "déjà vu" (πρώην ενθύμιον)... χα χα χα!

Έτσι και για τις παλιές καλές στιγμές...!

Good luck! :)

Update:

Από Γιάννη Τζίτζικα για όλες τις πληροφορίες: 

Pathfinder Blogs - 2018: Η εμπειρία εν συντομία

Ευχαριστούμε και πάλι Γιάννη! :)

21 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον! Ευχαριστούμε πολύ για την πληροφορία Λυγερή. Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πέτρο!:)
      Ο Γιάννης έχει κάνει όλη τη δουλειά!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Λυγερή. Επειδή οι οδηγίες εκείνες μπορεί να είναι χρήσιμες, υπάρχουν και στο νέο blog μου. Με το σύνδεσμο https://neoeldorado.wordpress.com/tag/digital-preservation/ μπορεί κάποιος να δει όλες τις σχετικές με αυτό το θέμα αναρτήσεις. Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω! Ευχαριστούμε Γιάννη! :)
      Θα βάλω τώρα το link σου πάνω στην εγγραφή...
      Αφορμή της εγγραφής ήταν κάποια σχόλια που διάβασα με νοσταλγία για το Path... και μου ήρθε στο μυαλό μήπως αυτήν την εγγραφή δεν την είχαν δει!
      Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο στον φίλο μας τον Γιάννη, είχε κάνει τότε εξαιρετική δουλειά.
    Λυγερή μου, σε ευχαριστούμε πολύ. Είναι πάρα πολύ όμορφο να έχεις κάπου μια ζωντανή λειτουργία από το πρώτο μας πνευματικό δικτυακό παιδί.
    Τρέχω να ρίξω ματιές.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχααα τίποτε δεν χάνεται! Είδες; Και τώρα το είδα και στον Κώστα. Μπράβο στο Γιάννη Τζίτζικα γιατί πραγματικά λόγω γνώσεων και διάθεσης βοήθησε πάρα πολύ, έτσι;
    Καλή συνέχεια στο "déjà vu"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Και να θέλουμε να κρυφτουμε...
      Ειναι ακριβώς το ίδιο Αννα!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΛΥΓΕΡΓΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΛΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΑΛΟΊ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΖΖΖΖ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι εκτός και διαβαζω τα σχόλια απ το κινητο Ελενη!
      Τωρα θα το εχεις σε ζωντανη μεταδοση χα χα!
      Θα το φτιαξουμε μην ανησυχεις!

      Διαγραφή
  6. Να είστε καλά όλοι όσοι ξέρετε και μας καθοδηγείτε εμάς τους αδαείς.
    Αν και έχω αποθηκεύσει όλες τις δικές μου αναρτήσεις με τα σχόλια, αυτό που προτείνεις έχει πολύ ενδιαφέρον.
    Φιλιά
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρία! :)
      Είναι το πρώτο πράγμα που έκανα στο blog μου εδώ, πριν καν κανω ανάρτηση... προτίμησα κάτι λιγότερο και εν μέρει ζωντανό...
      Για ό,τι χρειαστείς αναφέρω την πηγή στην ανάρτηση. Εκεί θα βρεις όλα, όσα... κι άλλα τόσα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστούμε, Λυγερή μου. Ευχαριστούμε και το Γιάννη. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα με τον Blogger γιατί δεν το'χω με την τεχνολογία. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτα το κι αν ποτέ αντιμετωπίσουμε (πια) πρόβλημα με τον blogger (εκτός των άλλων οδηγιών που μπορεί να έχουμε) θα ανατρέξουμε στο site και θα βρούμε κάποια λύση... ούτε κι εγώ το ΄χω μη νομίζεις... με βοήθεια έφτασα ως εδώ.
      Καλησπέρα Mia! :)

      Διαγραφή
  8. Ναι το είχα διαβάσει και το έχω κάνει.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήταν πολύ χρήσιμο Μαρία Έλενα! :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα Λυγερή ! :) Ευχαριστώ πολύ όλους που μας βοηθούν δίνοντας οδηγίες , αν δεν είχαμε και αυτές τις συμβουλές δεν θα υπήρχε blog . Αλλά ενήργησα τελευταία στιγμή και δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ακόμη τι έχω σώσει .
    Να είστε όλοι καλά να χαίρεστε την κάθε στιγμή όμορφα !!
    ΚαλημέΡα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κυριακή! :)
      Σιγά σιγά και όταν έχεις χρόνο. Και που ξέρεις, ψάχνοντας ίσως ανακαλύψεις περισσότερα σωσμένα.
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  10. Ω, τι ωραί απου έστω κι έτσι βλέπετε το παλιό σας στέκι!
    Δεν θα ήθελα ποτέ να συμβεί κάτι τέτοιο και με τον μπλόγκερ...τρέμω στην ιδέα γιατί δεν αποθηκεύω τίποτα στον υπολογιστή ( μέγα λάθος!!!)
    Καλό μήνα Λυγερή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα airis και καλό μήνα! :)
      Αν κι εδώ υπάρξουν θέματα κάτι θα βρούμε να το αντιμετωπίσουμε μην ανησυχείς!

      Διαγραφή